Czekoladowy Weekend 2011

czekoladowy2011_4Powoli zbliża się pora kolejnego naszego wspólnego Czekoladowego Weekendu. Długo zastanawiałam się, co w tym roku z tym fantem począć, nie wiem bowiem zupełnie gdzie i w jakiej formie będę w połowie lutego… I szczerze mówiąc obawiałam się, że będę zmuszona nasze czekoladowe szaleństwo odwołać.

Na szczęście z pomocą przyszła mi Atina i to właśnie dzięki niej i w tym roku będzie na naszych blogach czekoladowo! Po wszystkie szczegóły oraz po kod do banera odsyłam Was więc do tegorocznej organizatorki, której raz jeszcze dziękuję za zaoferowaną pomoc i propozycję! I której przekazuję czekoladową pałeczkę :)

Nie wiem niestety, czy uda mi się tym razem cokolwiek przygotować przygotować (obawiam się, że nie…),, ale będę bacznie obserwować Wasze czekoladowe poczynania! I już teraz życze wszystkim udanej i smakowitej zabawy :)
Dodam jeszcze tylko, że w ramach tegorocznego Czekoladowego Weekendu będę miała dla Was małą (konkursowo-książkową) niespodziankę, ale o tym napiszę w odpowiednim czasie ;)
*

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i zapraszam po szczegóły na blog Atiny, której raz jeszcze dziękuję za opiekę nad tegorocznym Czekoladowym Weekendem!

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google Plus
  • Pinterest
  • Blogger
  • RSS
  • Email

36 odpowiedzi nt. „Czekoladowy Weekend 2011

  1. majka

    A ja juz sie zastanawialam kiedy bedzie Czekoladowy Weekend :) Ciesze sie, ze jednak sie odbedzie bo znalazlam juz smakowity przepis i z przyjemnoscia wezme w nim udzial :)

    P.S. Przepraszam, ze jeszcze nie odpisalam w sprawie ksiazki Leili. Dzis postaram sie to zrobic :)

    Odpowiedz
    1. Bea Autor wpisu

      Nie ma sprawy Majko, niestety wiem z autopsji jak czasami wyglada odpisywanie… i ze na wszystko niestety czasu nigdy nie ma ;) To nie jest nic pilnego, lezy sobie grzecznie w poczekalni i czeka na moja decyzje ;)

      Ciekawa jestem, co tym razem wypatrzylas na Czekoladowy :)

      Odpowiedz
  2. Inkwizycja

    Beo droga, a ja mam nadzieję, że w połowie lutego będziesz w dobrej (lepszej) formie… trzymam mocno kciuki i nie przejmuj się Czekoladowym ani żadnym, tylko dbaj o siebie, chuchaj, zdrowiej…
    Ciekawa jestem jak poniedziałkowe badania, jeśli możesz skrobnij dwa słowa na mejla.
    Bardzo ciepłe myśli i dobre fluidy Ci przesyłam…

    Odpowiedz
  3. karolka

    Bea, Twoje akcje kulinarne to juz tradycja, wiec ja z niecierpliwoscia ich wyczekuje. Bardzo zaluje, ze w tym roku nie mozesz nam przewodniczyc w czekoladowych poczynianiach. Atina pewnie godnie Cie zastapi, jednak mam nadzieje, ze za rok wszystko sobie odbijemy. Poza tym bedzie okazja, bo to nie byle jaka edycja bedzie.
    Trzymam kciuki za Ciebie i szybki powrot do zdrowia.

    pozdrawiam :)

    Odpowiedz
    1. Bea Autor wpisu

      Ciao Sabrine!
      No, it’s not a book, it’s an invitation :)
      Every year, I organize a ‘Chocolate Weekend’ on blogs, but this year I can’t do it my self, because of some health problems… so a blogger-friend of mine will do it this time for me :)
      (you can see some recipes of last year : http://www.beawkuchni.com/2010/02/czekoladowy-weekend-2.html and 2009 : http://www.beawkuchni.com/category/czekolada/page/2 ).

      Mi devo imparare / migliorare mio italiano… ;)

      Odpowiedz
  4. Kinga

    Beo kochana!
    Wracaj do zdrowia! Trzymam za Ciebie kciuki!
    Z wielką chęcią przyłączę się do Czekoladowego Weekendu. Już mam kilka pomysłów. Mam nadzieję, że chociaż część uda mi się zrealizować :)

    Pozdrawiam ciepło!

    Odpowiedz
  5. buruuberii

    Bea, przykro to slyszec, trzymam kciuki by wszstko bylo dobrzeee!
    Nie wyobrazam sobie teraz lutego bez czekoladowego weekendu, tym bardziej ze z dynia nie zdarzylam…
    pozdrowienia sle :-))

    Odpowiedz
  6. Pingback: Czekolada, książki i konkurs « Bea w Kuchni

  7. Pingback: Gnocchi z batatów i pasternaku « flowerek.com – moje gotowanie

Odpowiedz na „buruuberiiAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>